Hogyan tudok rendelni?
Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket már a kosarába helyezett. A kosár tartalma bármikor módosítható, a benne szereplő termékek törölhetők, ill. egy-egy termék mennyiségét is megadhatja.
A kosár alján láthatja a rendelése értékét, és hogy mennyi lesz a fizetendő végösszeg a kiválasztott szállítási és fizetési mód esetén.
Amennyiben a személyes átvétel lehetőségével szeretne élni, úgy munkanapokon 8 és 16 óra között (péntek: 8 – 14 óra) van lehetősége, hogy átvegye a terméket telephelyünkön.

Miért kell regisztrálni?
A kosara tartalmát csak regisztráció után tudja megrendelni.

A regisztráció mindössze 2 percet vesz igénybe, csak egyszer szükséges és csak a legszükségesebb adatok kellenek:
Az Ön neve + esetleg cégnév (SZÁMLÁZÁSI NÉV), címe (SZÁMLÁZÁSI CÍM), és e-mail címe, telefonszáma a kapcsolattartás érdekében.
Fiókjához felhasználói név és jelszó is szükséges a mindenkori bejelentkezéshez.
A számlázási és szállítási cím természetesen eltérhet egymástól. Ez esetben a szállítási címet is indokolt megadni, hogy rendelését pontosan tudjuk teljesíteni.
Regisztrációkor egy visszaigazoló kódot generál rendszerünk, amelyet elküldünk az Ön által megadott e-mail címre.
Arra kérjük, nyissa meg levelét, a visszaigazoló kódra kattintva fiókja aktiválásra kerül.

Minden vásárlás alkalmával regisztrálnom kell?
Minden vásárlónknak csak egyszer kell regisztrálnia honlapunkon, a már regisztrált partnereink a megadott felhasználói névvel és jelszóval bármikor újra bejelentkezhetnek.

Mit tegyek ha elfeljtettem a jelszavam?
A “Bejelentkezés” menüpontban található, “Elfeljtett jelszó” feliratra kattinva van lehetősége, új jelszó igénylésére.
A rendszer pár percen belül megküldi az Ön felhasználó nevéhez tartozó e-mail címre az új jelszót.
Amennyiben a felhasználó nevét is elfelejtett kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkal.
Elérhetőségeinket a “Kapcsolat” menüpontban találja.

Hogyan módosíthatom adataimat?
Személyes adatait – a bejelentkezést követően – bármikor módosíthatja. Ha esetleg elfelejti jelszavát, új jelszót igényelhet a bejelentkezés során.
Fontos, hogy a megrendelés elküldésekor az aktuális szállítási cím és a számlázási adatai szerepeljenek az adatbázisunkban, mivel a kiszállítás és a számla kiállítása is ezen adatok alapján történik.
Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a kiszállítást végző futár napközben is el tudja érni Önt – ez lehet akár az Ön munkahelye.

Mit tartalmaznak az árak?
A termékeink mellett feltüntetett árak minden esetben Nettó vételárak, melyek az általános forgalmi adót nem tartalmazzák.
A szállítási költség külön fizetendő.

Hogyan tudok az elküldött rendelésemen módosítani?
Kérjük, hogy mielőtt elküldi a megrendelését, ellenőrizze még egyszer adatait, és kosara tartalmát. Ha a megrendelését már elküldte, akkor az abban szereplő adatokon utólag már nem tud módosítani a regisztrációján keresztül. (Amennyiben valamilyen adaton mégis változtatna, akkor keressen bennünket elérhetőségeinken: igyekszünk mindent megtenni, hogy a megrendelés az Ön igényei szerint teljesüljön.)

Honnan tudom hogy sikeres volt a rendelésem?
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt, melyben jelezzük, hogy a rendelése megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a rendelését biztosan teljesíteni tudjuk, jogunkban áll a rendelést részben, vagy egészében visszamondani.
Ezt követően a kiszállítással (áru átvételével) kapcsolatosan mindenképpen fog kapni újabb értesítést.
Lehetséges, hogy még ezt megelőzően munkatársunk keresni fogja Önt, amennyiben bármilyen egyeztetés szükséges az Ön megrendelésével kapcsolatosan. A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból ismerhetők meg. Az árucikkek mellett található fotók kisebb mértékben eltérhetnek az áru tényleges színétől vagy kivitelétől. A megrendelés a szállítási visszaigazolásunkat követően lép érvénybe.

Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?
Amennyiben a kiválasztott termék raktárunkban van, az személyesen azonnal átvehető.
Utánvétes szállítás esetén, a raktáron levő terméket legkésőbb a megrendelést követő napon átadjuk a DPD futárszolgálatnak, a futárszolgálat pedig az azt követő napon szállít a megrendelő által megadott címre. Ön tehát a megrendeléstől számítva legkésőbb 2 munkanapon belül megkapja az árut.
Amennyiben a termék nincs raktáron, értesítjük, mikor várható érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel. Ha a megrendelésén személyes átvételt jelölt meg, akkor ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt átvételi időpont egyeztetés céljából.

Hogyan tudok fizetni?
A megrendelt termékeket az átvételtől függően a következő módon fizetheti ki:
1. Utánvétes fizetés – fizetés a futárnál készpénzben.
A legkényelmesebb megoldás, ha a házhozszállításhoz az utánvétes díjfizetést választja. Ebben az esetben a megrendelt termékek vételárát és a szállítási díjat a futárnál kell megfizetnie.
2. Személyes átvétel, fizetés a raktárunkban készpénzzel
Amennyiben nem kér házhozszállítást, akkor Ön választhatja az áru személyes átvételét is. Ez esetben az összeállított, becsomagolt termékeket raktárunkban, egy Önnel egyeztetett időpontban veheti át.
Ebben az esetben természetesen a számla nem tartalmaz szállítási díjat. Személyes átvétel esetén raktárunkban készpénzzel tud fizetni.

3. Fizetés előre történő utalással
Amennyiben nem szeretne a futárnak készpénzzel fizetni, akkor Önnek lehetősége van arra, hogy az általunk előzőleg kiállított és az Ön e-mail címére megküldött előleg számlánk alapján (díjbekérő), előre átutalja a vételárat, és az esetlegesen felmerülő szállítási díjat. Az átutaláson feltétlenül tüntesse fel a rendelési számot.
Előre történő utalás esetén a megrendelt termékeket csak akkor adjuk át a futárnak, ha a vételár megérkezett bankszámlánkra.
Lehetősége van átutalásos fizetésre abban az esetben is, ha Ön a személyes árúátvétel opciót választja, azonban a termék átvétele csak a vételár, bankszámlánkra történő megérkezését követően, egyeztetett időpontban, vehető át raktárunkban (természetesen szállítási költség nélkül).

Hogyan kapom meg a számlát?
Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a megrendelt és Önnek átadott termékekről. Házhozszállítás esetén a számla a csomagban található meg. Házhozszállítás esetén a számla külön tételként tartalmazza a házhozszállítás díját is.
Személyes átvételkor a számlát az áru átvételekor kapja meg.

Van-e jótállás a termékekre?
Cégünk, az általa forgalmazott termékekre 12 hónap jótállást vállal. A jótállási idő ettől abban az esetben térhet el, ha a termék gyártója ettől eltérő garanciaidőt határoz meg. A garanciaidő a termék a vevő részére történő átadása napján kezdődik. A garanciális igény a számlával érvényesíthető, jótállási jegyként a számla szolgál.

Reklamáció esetén mi a teendő?
Reklamáció esetén az áru visszaküldésére előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. A reklamációt csak a számla felmutatása mellett tudjuk vizsgálni. Jogos reklamáció esetén a terméket díjmentesen megjavítjuk, amennyiben nem javítható kicseréljük, adott esetben kedvezményt biztosítunk. Minden reklamációhoz való jog legfeljebb a jótállási idő végéig érvényes. Minden olyan hiba esetén, amely a használati utasítás be nem tartásából ered, a reklamáció nem tekinthető elfogadottnak.