Regisztráció

A kosara tartalmát csak regisztráció után tudja megrendelni.
A regisztráció mindössze 2 percet vesz igénybe, csak egyszer szükséges és csak a legszükségesebb adatok kellenek:
Az Ön neve + esetleg cégnév (SZÁMLÁZÁSI NÉV), címe (SZÁMLÁZÁSI CÍM), és e-mail címe, telefonszáma a kapcsolattartás érdekében.
Fiókjához felhasználói név és jelszó is szükséges a mindenkori bejelentkezéshez.
A számlázási és szállítási cím természetesen eltérhet egymástól. Ez esetben a szállítási címet is indokolt megadni, hogy rendelését pontosan tudjuk teljesíteni.
Regisztrációkor egy visszaigazoló kódot generál rendszerünk, amelyet elküldünk az Ön által megadott e-mail címre.
Arra kérjük, nyissa meg levelét, a visszaigazoló kódra kattintva fiókja aktiválásra kerül.

A kosár tartalma
Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket már a kosarába helyezett. A kosár tartalma bármikor módosítható, a benne szereplő termékek törölhetők, ill. egy-egy termék mennyiségét is megadhatja.
A kosár alján láthatja a rendelése értékét, és hogy mennyi lesz a fizetendő végösszeg a kiválasztott szállítási és fizetési mód esetén.
Amennyiben a személyes átvétel lehetőségével szeretne élni, úgy munkanapokon 8 és 16 óra között (péntek: 8 – 14 óra) van lehetősége, hogy átvegye a terméket telephelyünkön.

Bejelentkezés
Minden vásárlónknak csak egyszer kell regisztrálnia honlapunkon, a már regisztrált partnereink a megadott felhasználói névvel és jelszóval bármikor újra bejelentkezhetnek.

Személyes adatainak módosítása
Személyes adatait – a bejelentkezést követően – bármikor módosíthatja. Ha esetleg elfelejti jelszavát, új jelszót igényelhet a bejelentkezés során.
Fontos, hogy a megrendelés elküldésekor az aktuális szállítási cím és számlázási adatok szerepeljenek az adatbázisunkban, mivel a kiszállítás és a számla kiállítása is ezen adatok alapján történik.
Kérjük, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg, ahol a kiszállítást végző futár napközben is el tudja érni Önt – ez lehet akár az Ön munkahelye.

Árak
A termékeink mellett feltüntetett árak minden esetben Nettó vételárak, melyek az általános forgalmi adót nem tartalmazzák.
(A rendszerhibából illetve a tévesen megjelenő árakból adódó hibákért felelősséget nem vállalunk.)

Megrendelés elküldése
Kérjük, hogy mielőtt elküldi a megrendelését, ellenőrizze még egyszer adatait, és kosara tartalmát. Ha a megrendelését már elküldte, akkor az abban szereplő adatokon utólag már nem tud módosítani a regisztrációján keresztül. (Amennyiben valamilyen adaton mégis változtatna, akkor keressen bennünket elérhetőségeinken: igyekszünk mindent megtenni, hogy a megrendelés az Ön igényei szerint teljesüljön.)
A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld Önnek egy visszaigazoló e-mailt, melyben jelezzük, hogy a rendelése megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a rendelését biztosan teljesíteni tudjuk, jogunkban áll a rendelést részben, vagy egészében visszamondani.
Ezt követően a kiszállítással (áru átvételével) kapcsolatosan mindenképpen fog kapni újabb értesítést.
Lehetséges, hogy még ezt megelőzően munkatársunk keresni fogja Önt, amennyiben bármilyen egyeztetés szükséges az Ön megrendelésével kapcsolatosan. A megrendelhető áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból ismerhetők meg. Az árucikkek mellett található fotók kisebb mértékben eltérhetnek az áru tényleges színétől vagy kivitelétől. A megrendelés a szállítási visszaigazolásunkat követően lép érvénybe.

Áruátvétel, szállítási határidő, szállítási díj
Amennyiben a kiválasztott termék raktárunkban van, az személyesen azonnal átvehető.
Utánvétes szállítás esetén, a raktáron levő terméket legkésőbb a megrendelést követő napon átadjuk a DPD futárszolgálatnak, a futárszolgálat pedig az azt következő napon szállít a megrendelő által megadott címre. Ön tehát a megrendeléstől számítva legkésőbb 2 munkanapon belül megkapja az árut.
Amennyiben a termék nincs raktáron, értesítjük, hogy mikor várható az érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel. Ha a megrendelésén személyes átvételt jelölt meg, akkor ügyfélszolgálatunk keresni fogja Önt átvételi időpont egyeztetés céljából.

Fizetési módok
A megrendelt termékeket az átvételtől függően a következő módon fizetheti ki:

1. Utánvétes fizetés – fizetés a futárnál készpénzben.
A legkényelmesebb megoldás, ha a házhozszállításhoz az utánvétes díjfizetést választja. Ebben az esetben a megrendelt termékek vételárát és a szállítási díjat a futárnál kell megfizetnie.

2. Személyes átvétel, fizetés a raktárunkban készpénzzel
Amennyiben nem kér házhozszállítást, akkor Ön választhatja az áru személyes átvételét is. Ez esetben az összeállított, becsomagolt termékeket raktárunkban, egy Önnel egyeztetett időpontban veheti át.
Ebben az esetben természetesen a számla nem tartalmaz szállítási díjat. Személyes átvétel esetén raktárunkban készpénzzel tud fizetni.

3. Fizetés előre történő utalással
Amennyiben nem szeretne a futárnak készpénzzel fizetni, akkor Önnek lehetősége van arra, hogy az általunk előzőleg kiállított és az Ön e-mail címére megküldött előleg számlánk alapján (díjbekérő), előre átutalja a vételárat, és az esetlegesen felmerülő szállítási díjat. Kérjük, hogy átutalást csak azt követően teljesítse, ha visszajeleztük Önnek, hogy az összes megrendelt terméket tudjuk szállítani! Az átutaláson feltétlenül tüntesse fel a rendelés visszaigazoláson szereplő, rendelési számot és/vagy számlaszámot.
Előre történő utalás esetén a megrendelt termékeket csak akkor adjuk át a futárnak, ha a vételár megérkezett bankszámlánkra.
Lehetősége van átutalásos fizetésre abban az esetben is, ha Ön a személyes árúátvétel opciót választja, azonban a termék átvétele csak a vételár, bankszámlánkra történő megérkezését követően, egyeztetett időpontban, vehető át raktárunkban (természetesen szállítási költség nélkül).

Számlázás
Minden esetben ÁFÁ-s számlát állítunk ki a megrendelt és Önnek átadott termékekről. Házhozszállítás esetén a számla a csomagban található meg. Házhozszállítás esetén a számla külön tételként tartalmazza a házhozszállítás díját is.
Személyes átvételkor a számlát az áru átvételekor kapja meg.

Garanciális feltételek
Az EMELŐSZAKÜZLET.HU az általa forgalmazott termékekre a törvény által előírt garanciát vállal. A jótállási idő ettől abban az esetben térhet el, ha a termék gyártója ettől eltérő garanciaidőt határoz meg. A garanciaidő a termék a vevő részére történő átadása napján kezdődik. A garanciális igény a számlával érvényesíthető, jótállási jegyként a számla szolgál.

Reklamáció
Reklamáció esetén az áru visszaküldésére előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. A reklamációt csak a számla felmutatása mellett tudjuk vizsgálni. Jogos reklamáció esetén a terméket díjmentesen megjavítjuk, amennyiben nem javítható kicseréljük, adott esetben kedvezményt biztosítunk. Minden reklamációhoz való jog legfeljebb a jótállási idő végéig érvényes. Minden olyan hiba esetén, amely a használati utasítás be nem tartásából ered, a reklamáció nem tekinthető elfogadottnak.

Szerződés kötési információ
A Szerződést a honlapunkon kizárólag magyar nyelven lehet kötni.
A Honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbelinek, azt nem iktatjuk.
A szerződére magatartási kódex nem vonatkozik.

A webáruházban forgalmazott termékek eladója
A szerződés a Hedex Hungary Kft-vel jön létre.

Név: Hedex Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 2800 Tatabánya, Eszterházy József utca 10.
Képviselő neve: Farkas Péter
Cégjegyzékszám: 11-09-017790
Bejegyző Bíróság: Komárom Esztergom Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 23048799-2-11
Közösségi adószám: HU23048799
Számlavezető pénzintézet: K&H Bank Zrt.
Pénzfomrgalmi jelzőszám: 10400913-50526576-54901003
Telefonszám: +36-34-303-908
Email: info@emeloszakuzlet.hu